LumiaLif tahap kecilPemeriksaan kualiti

  • masa pelepasan:2024-03-28 17:58:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:231
  • Penerangan pantas:

    Lumia,Lubang untuk kemaskini lif lama: ukuran luang lif lama sama dengan luang yang baru saja dibina. Apabila lif lama belum d

Kandungan artikel

Lubang untuk kemaskini lif lama: ukuran luang lif lama sama dengan luang yang baru saja dibina. Apabila lif lama belum digunakan, cuba mendapatkan data yang berkaitan diluar shaft, seperti saiz bilik mesin, tinggi lantai, teknik lif mesti bekerja sama dalam mengukur shaft! Dan pastikan untuk memperhatikan keselamatan! Teknik lif membuka pintu lorong di tingkat pertama dan memulakan operasi penyelamatan untuk memandu kereta di atas tingkat kedua. Pegawai pengukuran membuka pintu lantai di tingkat pertama untuk mengukur data lubang, memperhatikan rekaman saiz lubang dan struktur dinding tingkat pertama, seperti sama ada pintu lorong ditengah, sama ada ada kurungan, sama ada ada struktur istimewa di dinding shaft, ruang antara sinar cincin dan kedudukan bahagian-bahagian terlibat. KemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemudia, pipipiyang yang mengumengumengu,LumiaScrew jenis lif rumah tangga,LumiaPemulihan semula ketinggian tinggi elektrik, pipipipiyang yang mengumengumengu di tingtingtingtingtingtingtingtingtingtinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghing ( kesekesePergi.

Jika tali keselamatan di lif pecah, tentu saja, situasi ini jarang berlaku. Ia biasanya berlaku di lif yang dalam gangguan untuk masa yang lama. Orang di dalam lif patut mengambil beberapa tindakan perlindungan untuk menghindari cedera serius. Pada masa yang sama, terdapat penimbal di bawah slot lif untuk mengurangi kelajuan kesan apabila ia jatuh, jadi kemungkinan kemalangan mati sangat rendah. Tujuan untuk mengambil tindakan perlindungan adalah untuk mengelakkan kesan saat pendaratan lif daripada menyebabkan kerosakan pada otak manusia, selain elevator yang biasa digunakan di atas, juga termasuk elevator untuk tujuan khas, seperti elevator penyimpanan sejuk, elevator yang tidak dapat meletup elevator tambang, elevator petugas kebakaran elevator stesen kuasa, elevator diagonal, elevator pulau nuklear, dll.

Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah

La UnionJika lif berada di arah bawah, segera menutup pintu dan kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif.

Keselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, tetapi terdapat juga banyak tempat di mana masalah boleh berlaku. Beberapa orang telah ditangkap kerana pintu yang tidak normal membuka dan menutup, sementara yang lain telah menghadapi situasi di mana butang lif tidak berfungsi dan skrin paparan hitam, membuat ia sukar untuk melihat lantai dengan jelas. Beberapa orang telah mengalami bahaya jatuh lurus beberapa lantai. Walaupun mungkin tidak ada cedera peribadi, mengambil lif bukan tentang mencari atau bertindak dalam filem.

The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.


LumiaLif tahap kecilPemeriksaan kualiti



Keprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF) kini adalah teknologi utama penyimpanan tenaga dan pemacu. Sistem mikrokomputer sedar kecerdasan untuk lif, dengan kadar kegagalan rendah, kepercayaan tinggi, dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.

Apabila memilih lif, konsep jenis lemon elektrik sepatutnya sangat jelas. Lif yang terutama membawa penumpang dan juga mempunyai fungsi membawa kargo seharusnya ditentukan sebagai penghasil lif rumah jangka panjang dan produk markah lain, yang mempunyai faktor keselamatan yang tinggi. Jadi lif biasanya tidak jatuh ke slot lif. Elevator disediakan dengan peranti keselamatan anti jatuh,LumiaPlatform mengangkat talian aluminum, dan walaupun kuasa dimatikan dan lampu mati, peranti keselamatan tidak akan rosak. The elevator will firmly fasten the steel rails of the elevator trough, so that the elevator will not fall down. Biasanya ada arahan di dalam lif yang memberitahu anda bagaimana untuk menangani situasi ini. Kebanyakan lif mempunyai loceng kecemasan. anda perlu menekan ini pertama untuk memberitahu orang-orang di sekitar anda bahawa seseorang terperangkap di dalam lif. Jika ada isyarat di dalam lif, and a boleh buat panggilan telefon. Pertama anda patut ikut arahan di dalam lif dan panggil lif untuk bantuan dalam kes cacat. Jika tiada sesiapa yang bertugas di panggilan bantuan, hubungi polis. Beritahu pihak lain di mana anda berada.

Menghormati pelangganKenyamanan merujuk kepada kesan sensori pemecut lif, getaran, bunyi, dekorasi, cahaya dan indikator lain pada orang. Bunyi ini terutama dihasilkan oleh mesin tarik, jadi perlu memilih mesin tarik dengan bunyi rendah. Sistem ini boleh mengurangi getaran dan meningkatkan kesenangan.

Sekarang, lif-lif ada di mana-mana, dan sama ada rumah, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.

The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.


LumiaLif tahap kecilPemeriksaan kualiti



Rangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.

Konsultasi dalam talianBilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

When accidentally trapped in an elevator, one should remain calm, press the alarm bell inside the elevator, and call the elevator emergency rescue phone or community property phone for help. Do not open doors or mess with buttons, and patiently wait for rescue.

Butang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.

LumiaUntuk escalator yang memerlukan sokongan sementara, perlu menentukan sama ada laman mempunyai syarat untuk menambah sokongan, serta julat sokongan yang boleh ditambah, saiz tinggi dan muatan peralatan dan platform sokongan, dan parameter lain.

Lif dengan kekurangan tenaga biasa mempunyai banyak tali keselamatan di keretanya, yang mempunyai faktor keselamatan yang tinggi. Jadi, lif biasanya tidak jatuh ke slot lif. Elevator disediakan dengan peranti keselamatan anti jatuh, dan walaupun kuasa dimatikan dan lampu mati, peranti keselamatan tidak akan rosak. The elevator will firmly fasten the steel rails of the elevator trough, so that the elevator will not fall down. Biasanya ada arahan di dalam lif yang memberitahu anda bagaimana untuk menangani situasi ini. Kebanyakan lif mempunyai loceng kecemasan. anda perlu menekan ini pertama untuk memberitahu orang-orang di sekitar anda bahawa seseorang terperangkap di dalam lif. Jika ada isyarat di dalam lif, and a boleh buat panggilan telefon. Pertama anda patut ikut arahan di dalam lif dan panggil lif untuk bantuan dalam kes cacat. Jika tiada sesiapa yang bertugas di panggilan bantuan, hubungi polis. Beritahu pihak lain di mana anda berada.

The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.


BerdyanskMaklumat produk lain
  • BakersfieldPlatform penangkapan gaya tahapAnalisis ketahanan kakisan

    BakersfieldPlatform penangkapan gaya tahapAnalisis ketahanan kakisan

  • BakersfieldJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaModel pengeluaran

    BakersfieldJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaModel pengeluaran

  • PābnaSaiz pengubah jenis kering Scb11Semuanya untuk jenama dan penjenamaan keras

    PābnaSaiz pengubah jenis kering Scb11Semuanya untuk jenama dan penjenamaan keras

  • VerwotslawekPlatform angkat hidraulik besarOperasi pintar

    VerwotslawekPlatform angkat hidraulik besarOperasi pintar

  • VerwotslawekTekanan hidraulik paksi naik bimbitTemplat rancangan perniagaan

    VerwotslawekTekanan hidraulik paksi naik bimbitTemplat rancangan perniagaan

  • Boulogne byangouJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikProduk baru

    Boulogne byangouJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikProduk baru

  • Boulogne byangouPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikCara memilih dengan tepat

    Boulogne byangouPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikCara memilih dengan tepat

  • Boulogne byangouLif bom tahapCara membuat proses penggulungan

    Boulogne byangouLif bom tahapCara membuat proses penggulungan

  • segera:Peringatan: Maklumat LumiaLif tahap kecilPemeriksaan kualiti memberi anda LumiaLif tahap kecilPemeriksaan kualiti oleh syarikat kami, perkhidmatan LumiaLif tahap kecilPemeriksaan kualiti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LumiaLif tahap kecilPemeriksaan kualiti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LumiaLif tahap kecilPemeriksaan kualiti. LumiaLif tahap kecilPemeriksaan kualiti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LumiaLif tahap kecilPemeriksaan kualiti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!