AtlantaLif liga aluminium yang bergerak sendiriMasalah dan jalan penyelesaian

  • masa pelepasan:2024-03-28 16:54:58
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:67
  • Penerangan pantas:

    Atlanta,AtlantaPlatform mengangkat bebas halangan menegak,Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan

Kandungan artikel
AtlantaPlatform mengangkat bebas halangan menegak,

Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.

Urus bakat, teknikal, dan latihan profesional,AtlantaTahap angkat tetap, dan melakukan konsultasi. Urus pertukaran teknik antarabangsa dan antarabangsa dan aktiviti kerjasama dalam industri lif, dan tamu pameran lif dan teknologi dan memesan mesyuarat. Di bawah petunjuk jabatan-jabatan yang berkaitan, mengatur kuasa saintifik dan teknologi dalam industri untuk melaksanakan kemajuan teknologi utama dan pembangunan dan pembangunan produk baru utama, melaksanakan kemajuan saintifik dan teknologi dalam industri lif, dan mencadangkan produk teknologi tinggi dan branded dalam industri.

AtlantaElevator tidak menutup pintu atau berulang kali membuka dan menutup pintu: terdapat sampah yang menghalang tirai cahaya atau plat kenalan pintu di pintu masuk atau sil.

Ia tidak disarankan untuk memaksa pintu atau menyelamatkan diri dari tetingkap keselamatan bumbung kereta. Kerana memanjat keluar dari kereta tidak sama dengan menyelamatkan, kebanyakan penumpang tidak dikenali dengan lif dan struktur lif, dan menyelamatkan diri buta sering menimbulkan bahaya yang lebih besar.

CaalaThe requirement for the shaft is that it should not be plastered, which is beneficial for reducing noise, but there should be no protruding foreign objects.

Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V,AtlantaLif rumah tangga kecil, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah

Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan pintu tahan kebakaran kelas B atau peluru berguling tahan kebakaran dengan fungsi berhenti.


AtlantaLif liga aluminium yang bergerak sendiriMasalah dan jalan penyelesaian



Perjalanan masalah teknik awam umum di lokasi escalator: jarak tepi cahaya terlalu besar: dalam kes ini, panjang platform atas dan bawah escalator boleh ditambah untuk memenuhi dimensi sebenar teknik awam. Satu platform boleh dilambangkan pada satu sisi, atau kedua-dua platforma boleh dilambangkan secara bersamaan. Sambungan keseluruhan platforma atas dan bawah secara umum tidak sepatutnya melebihi mm. When lengthening the platform, attention should be paid to the length of the pit or the opening of the floor slab, which should also be lengthened at the same time. Selepas escalator dilambangkan, kekuatan pada titik sokongan atas dan bawah juga akan meningkat. Jika jarak pinggir sinar meningkat terlalu panjang, mengubah sudut escalator dari darjah ke darjah juga boleh membuat pinggir sinar jauh lebih panjang.

Lift kelajuan tinggi Lift dengan kelajuan lebih dari m/s.

Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.

Biaya adalah masuk akalBilik depan lif kebakaran disediakan dengan pintu tahan kebakaran kelas B atau peluru berguling tahan kebakaran dengan fungsi berhenti.

Pulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.

Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?


AtlantaLif liga aluminium yang bergerak sendiriMasalah dan jalan penyelesaian



Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.

inovasi teknologiSelepas memasuki kereta, lif mula berjalan tanpa menutup pintu, dan kelajuan semakin cepat. Pendekatan yang betul adalah untuk menjaga semua penumpang sejauh mungkin dari pintu kereta dan melakukan gerakan mengelilingi lutut. Kerana kereta angkat akan datang ke hentian kecemasan selepas melebihi kelajuan nilai atau mencapai stesen akhir membuat pergerakan mengelilingi lutut boleh mengurangi kesan pada&#quo; Hentikan Kecemasan; Tidak menyesuaikan diri. Sens dan Precautions Perkara Perasaan untuk Pembelian Elevator Beberapa Opinion tentang Pemilihan Elevator Posisi Grade Elevator Standard Posisi Elevator: Produksi lift mesti sebuah syarikat dengan ibukota terdaftar tidak kurang dari juta yuan, dan tidak boleh menjadi syarikat OEM.

Menurut statistik, China menggunakan lebih dari lif, dengan kadar pertumbuhan tahunan sekitar hingga . Perkhidmatan lif di China mempunyai sejarah lebih dari tahun, dan tahap teknologi lif China telah disegerakan dengan dunia.

Kaedah Pemacu&# & mdash; Keuntungan mesin tarik perlengkapan cacing dan mesin tarik tanpa perlengkapan magnet yang kekal dibandingkan dengan mesin tarik perlengkapan cacing adalah: struktur sederhana dan kompat, volum kecil, dan berat ringan. Due to the fact that the permanent magnet synchronous traction machine is directly driven, without worm gear or worm drive and without the stator coil that occupies a significant amount of space required for asynchronous motors, its main material is high energy density, high residual magnetic induction, and high coercive force neodymium iron boron. Its air gap magnetic density generally reaches over .T, so it can achieve small volume and light weight.

AtlantaThe elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.

The&# quo; Lif berbilang; Ia dijangka untuk diletakkan dalam operasi pengadilan untuk pertama kalinya pada . Manufattur lif rumah profesional dengan jaminan kualiti, syarikat profesional, bekalan tepat waktu, dan keutamaan-keutamaan tinggi, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!

Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.


BerdyanskMaklumat produk lain
  • CarrigalinePlatform angkat hidraulik elektrik tetapBoleh digunakan secara meluas dan boleh disesuaik

    CarrigalinePlatform angkat hidraulik elektrik tetapBoleh digunakan secara meluas dan boleh disesuaik

  • CarrigalineBeli jambatan boarding hidraulikKemahiran memilih kaedah kerja rumah

    CarrigalineBeli jambatan boarding hidraulikKemahiran memilih kaedah kerja rumah

  • KrakowJembatan boarding platform tetapMengapa saiz penggunaannya berkurang

    KrakowJembatan boarding platform tetapMengapa saiz penggunaannya berkurang

  • KrakowPlatform penangkapan kargo jenis kereta apiApakah sistem kawalan utama yang dijelaskan

    KrakowPlatform penangkapan kargo jenis kereta apiApakah sistem kawalan utama yang dijelaskan

  • KrakowLif rumah tangga kecil 3 tingkatAnda dialu-alukan untuk menghubungi

    KrakowLif rumah tangga kecil 3 tingkatAnda dialu-alukan untuk menghubungi

  • ShahzadpurSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVAPengilang sumber langsung

    ShahzadpurSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVAPengilang sumber langsung

  • polandiaPlatform angkat hidraulik elektrik tetapDalam menghadapi pelbagai bentuk, langkah-langkah pe

    polandiaPlatform angkat hidraulik elektrik tetapDalam menghadapi pelbagai bentuk, langkah-langkah pe

  • polandiaBridge Mobile Provincial BoardingBentuk selangit

    polandiaBridge Mobile Provincial BoardingBentuk selangit

  • segera:Peringatan: Maklumat AtlantaLif liga aluminium yang bergerak sendiriMasalah dan jalan penyelesaian memberi anda AtlantaLif liga aluminium yang bergerak sendiriMasalah dan jalan penyelesaian oleh syarikat kami, perkhidmatan AtlantaLif liga aluminium yang bergerak sendiriMasalah dan jalan penyelesaian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AtlantaLif liga aluminium yang bergerak sendiriMasalah dan jalan penyelesaian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AtlantaLif liga aluminium yang bergerak sendiriMasalah dan jalan penyelesaian. AtlantaLif liga aluminium yang bergerak sendiriMasalah dan jalan penyelesaian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AtlantaLif liga aluminium yang bergerak sendiriMasalah dan jalan penyelesaian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!