WijchenPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriLangkah berjaga-jaga sebelum digunaka

  • masa pelepasan:2024-03-28 20:36:36
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:203
  • Penerangan pantas:

    Wijchen,Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesio

Kandungan artikel

Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

WijchenSebagai peralatan operasi ketinggian tinggi, kita akan bercakap tentang fungsi valv overflow, yang merupakan salah satu aksesori platform pembangkit tetap.

Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)

CheonanApabila memasang,WijchenPlatform mengangkat selai aluminium 8-meter, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik,WijchenPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel


WijchenPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriLangkah berjaga-jaga sebelum digunakan



Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan

Apabila platform tidak berfungsi atau tidak berfungsi, staf penyelamatan patut diberitahu segera untuk perbaikan. Jika bahaya atau kegagalan mekanik berpotensi ditemui, penggunaan patut dihentikan segera, bekalan kuasa utama bilik mesin patut dihentikan, dan jabatan pengurusan patut dilaporkan. Ia hanya boleh digunakan selepas perbaikan dan pemeriksaan terperinci.

Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.

Raka TandaPeribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya


WijchenPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriLangkah berjaga-jaga sebelum digunakan



Check the welding condition of the connection point,WijchenPrice of 10 ton mobile boarding bridge, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

middlemanSila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

Struktur dan prinsip kerja platform operasi yang boleh dipotong terdiri daripada menarik paip, cahaya pinggir, blok sokongan, lajur, plat tekanan, skru pads spring, pads rata, cap kunci rod skru, pangkalan, plat platform, dll.

Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.

WijchenSemak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Pakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.


BerdyanskMaklumat produk lain
  • KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

    KhorovPlatform angkat hidraulik hidraulik tetapPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

    KhorovEmbedded boarding bridgeApakah kategori persembahan

  • WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    WichitaJembatan boarding tetap tanahMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

    WichitaPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSumber inventori spot

  • WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

    WichitaLif rumah untuk villa tiga lantaiBahan utama untuk pembinaan industri

  • HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

    HabiganjSenarai harga pengubah kuasaMempunyai peranan membimbing garis pandang

  • CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

    CharlottePlatform angkat hidraulik kanak-kanak buatan tanganPermohonan dalam pemprosesan bahagian

  • CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

    CharlotteFabrik Penghasilan DengCheQiaoApakah kaedah pengesanannya

  • segera:Peringatan: Maklumat WijchenPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriLangkah berjaga-jaga sebelum digunaka memberi anda WijchenPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriLangkah berjaga-jaga sebelum digunaka oleh syarikat kami, perkhidmatan WijchenPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriLangkah berjaga-jaga sebelum digunaka dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk WijchenPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriLangkah berjaga-jaga sebelum digunaka, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian WijchenPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriLangkah berjaga-jaga sebelum digunaka. WijchenPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriLangkah berjaga-jaga sebelum digunaka di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di WijchenPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriLangkah berjaga-jaga sebelum digunaka, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!