GeelPenangkapan platform bergerak sendiriPeriksa selepas penggunaan

  • masa pelepasan:2024-03-28 17:32:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:456
  • Penerangan pantas:

    Geel,Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannyaUntuk memastikan p

Kandungan artikel

Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya

Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?

GeelKaedah pemasangan: Tiada pemasangan lubang dasar (langsung ditetapkan pada tanah aras beton C dengan tebal beton tidak kurang dari mm)

Sirkuit sistem pertukaran frekuensi lif konstruksi adalah kebanyakan terdiri dari dua bahagian: sirkuit utama dan sirkuit. Sirkuit utama terdiri terutamanya dari bangunan lift kargo yang mengangkat (di hadapan ini disebut sebagai lift kargo yang mengangkat) dipandu oleh penyesuaian yang lebih kompleks. Sebelum pemasangan, semua peluru gulung ekscentrik cage mengangkat dan mekanisme memandu dilepaskan atau disesuaikan kepada ekscentriti besar. Gelung mengangkat dan mekanisme memandu dipasang dalam bingkai kereta api panduan berdasarkan, dan kedua-duanya tersambung. Mula dari melaraskan mekanisme pemandu, kuasa pada kandang penggantian untuk mengangkatnya m di at as tanah atau mengeluarkannya dari spring penimbal tanah (atau sokongan). Pelarasan dan urutan adalah seperti ini: . Guna kunci khusus untuk putar lebar eksentrik pendulum dua kali (tunggal) bawah untuk melaraskan eksentriciti untuk memastikan permukaan plat pemasangan mekanisme pemandu adalah tegak ke atas pesawat mengufuk, use a feeler gauge to measure the side clearance to .; Antara . mm, setiap roda menekan sepatutnya menekan pada belakang rak. Gerakkan setiap badan roda dengan tangan untuk memeriksa jika ia menekan secara serentak ke belakang gigi. Sama seperti, tetapkan roda panduan pada kedua- dua sisi kereta panduan. Kekunci penyesuaian adalah untuk tetapkan roda panduan pada satu sisi kereta panduan untuk menekan dengan ringan ke atas kereta panduan. Apabila menggerakkan badan roda dengan tangan, ia sepatutnya boleh berputar tetapi mesti terdapat penghalang yang jelas; Roler di sisi lain patut menyimpan kebebasan .-. ram dengan kereta panduan; . Laras kandang angkat mengikut atas dan jujukan. Jika mekanisme pemandu dan kandang angkat disertakan ke dalam lif kargo angkat, kandang angkat patut disertakan mengikut dan jujukan penyesuaian mekanisme pemandu. Lakukan pemeriksaan visual operasi setiap roller, dan guna kaedah tekan lead dan kaedah warna untuk memeriksa meshing pasangan gear; Lagu bagus pasangan bahagian yang tidak puas. Titik kunci ialah untuk menyesuaikan dengan berhati-hati status meshing pasangan gear: apabila titik yang dipaparkan dalam muncul pada permukaan rack gear, ia menunjukkan bahawa mekanisme memandu ditutup ke sisi kereta panduan. Pada masa ini, roda ayunan bawah (roda tunggal atau dua roda) patut disesuaikan untuk bergerak bahagian bawah mekanisme memandu ke arah kereta panduan sehingga kawasan titik mencapai lebih dari % permukaan rack gear. Semakin kecil kawasan, dan tindakan anti slip mesti diambil.

Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.


GeelPenangkapan platform bergerak sendiriPeriksa selepas penggunaan



Adjusting the oil pipe.

Perlindungan elektrokimia juga boleh digunakan untuk melindungi logam menggunakan prinsip bateri utama, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang,GeelPlatform mengangkat trek panduan tetap, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem, dan jaminan keselamatan tindakan.

ejenGerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle,GeelBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkat, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

Pipa boleh bekerja lebih baik untuk tahap angkat Wuhan, dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah parut pada garis penyegelan di akhir. Sebab lain ialah seting kumpulan terlalu besar dan berulang, dan perforasi disebabkan oleh lubang kecil bentuk lubang pinhole yang menyemprot air keluar. Ini kerana ada masalah dengan bahan mentah di sekitar paip, yang mengarah kepada kejadian perforasi. Apabila paip pecah secara mengufuk dan menegak model berbeza digunakan untuk perkara yang berbeza disebabkan model berbeza, Kita patut mengikuti keperluan platform angkat Wuhan,GeelHarga untuk membuka jembatan naik bimbit, bukan untuk mengatakan yang murah adalah baik, sesuai untuk produk kita. Harga paip minyak tekanan tinggi dan spesifikasi paip minyak tekanan tinggi mempunyai banyak yang perlu dilakukan. Secara umum, lebih besar spesifikasi kualiti, lebih tinggi harga. Penyesuaian kelajuan angkat platform adalah berkaitan dengan unit kuasa, paip minyak, silinder minyak, dan kapasitas kargo.

Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.


GeelPenangkapan platform bergerak sendiriPeriksa selepas penggunaan



Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Penyesuaian SkemaTahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem, dan jaminan keselamatan tindakan.

Sebagai peralatan operasi ketinggian tinggi, aksesori platform pembangkit jenis keretapi panduan juga mempunyai fungsi yang berbeza. Hari ini, kita akan bercakap tentang fungsi valv overflow, memakai partikel dan partikel lain terkontaminasi dalam minyak hidraulik lif hidraulik dipisahkan dan dibuat dalam ferrograf, yang kemudian diawasi di bawah mikroskop ferrograf atau mikroskop elektron imbas, atau dipositikan dalam tub kaca mengikut saiz, Quantitative detection using optics. Analisis di atas boleh mendapatkan maklumat penting mengenai pakaian dalam sistem. Berdasarkan ini, kaji lebih lanjut fenomena pakaian, mengawasi status pakaian, diagnosis prekursor kesalahan, dan kemudian membuat ramalan kegagalan sistem.

GeelTahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi, dan kos teknik adalah tinggi, yang mempengaruhi bilik mesin terletak atas tradisional struktur bangunan dan penampilan.

Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung

Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.


BerdyanskMaklumat produk lain
  • IseronPlatform angkat hidraulik dua tonTeknologi penyimpanan

    IseronPlatform angkat hidraulik dua tonTeknologi penyimpanan

  • IseronAngkat dan mendarat jambatanKestabilan dalam reka bentuk struktur

    IseronAngkat dan mendarat jambatanKestabilan dalam reka bentuk struktur

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan boarding mudahLangkah berjaga-jaga untuk penggunaa

    Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesJembatan boarding mudahLangkah berjaga-jaga untuk penggunaa

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesPlatform penangkapan jenis gunting bergerakkeputusan ujian

    Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesPlatform penangkapan jenis gunting bergerakkeputusan ujian

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesLif liga aluminium yang bergerak sendiriHubungan penawaran

    Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesLif liga aluminium yang bergerak sendiriHubungan penawaran

  • FaridpurSemasa terburu bagi pengubah jenis keringFaktor mempengaruhi harga

    FaridpurSemasa terburu bagi pengubah jenis keringFaktor mempengaruhi harga

  • InovroclawPlatform angkat hidraulik elektrikBerhenti jatuh dan pulih

    InovroclawPlatform angkat hidraulik elektrikBerhenti jatuh dan pulih

  • InovroclawAngkat dan turunkan jambatan naikIngatkan anda untuk memulakan sumber untuk mengurangkan k

    InovroclawAngkat dan turunkan jambatan naikIngatkan anda untuk memulakan sumber untuk mengurangkan k

  • segera:Peringatan: Maklumat GeelPenangkapan platform bergerak sendiriPeriksa selepas penggunaan memberi anda GeelPenangkapan platform bergerak sendiriPeriksa selepas penggunaan oleh syarikat kami, perkhidmatan GeelPenangkapan platform bergerak sendiriPeriksa selepas penggunaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GeelPenangkapan platform bergerak sendiriPeriksa selepas penggunaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GeelPenangkapan platform bergerak sendiriPeriksa selepas penggunaan. GeelPenangkapan platform bergerak sendiriPeriksa selepas penggunaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GeelPenangkapan platform bergerak sendiriPeriksa selepas penggunaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!