ESPOJembatan boarding tetapKesedaran mengenai pengurusan prosedur operasi

masa pelepasan:2024-02-15 15:42:57 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:353

Petua teras:ESPO,Jembatan boarding tetap biasanya digunakan sebagai peralatan pemuatan dan muatan bantuan untuk forklift yang ditetapkan

Jembatan boarding tetap biasanya digunakan sebagai peralatan pemuatan dan muatan bantuan untuk forklift yang ditetapkan dalam platform. Peralatan ini mampu menyediakan pengendalian bahan logistik dengan cara ini, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan jambatan muatan bergerak tinggi plat penyesuaian pada jambatan papan patut disesuaikan untuk memastikan meliputi licin dengan panel belakang kereta. Rangkaian besi pada jambatan papan patut disesuaikan dengan kuat bersama dengan kereta. Jembatan muatan hidraulik bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan muatan dan muatan dan muatan bergerak tempat tanpa muatan dan muatan peralatan membuang dan membawa barang, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar.

ESPOCiri-ciri produk: Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai untuk beroperasi.

[UNK][UNK]. Muat dan membuang jembatan bimbit: digunakan di tempat tanpa memuatkan dan membuang platform atau di mana memuatkan dan membuang barang bimbit diperlukan. Jika tidak ada platform memuatkan dan memuatkan pada laman logistik sebagai tindakan pembaikan, jambatan boarding bimbit adalah penyelesaian yang sangat sesuai. jambatan boarding bimbit sama dengan cerun struktur besi bergerak, dan forklift juga boleh memandu secara langsung ke dalam kereta trak untuk operasi muatan dan unloading batch. Apa yang perlu saya lakukan jika silinder hidraulik paksi boarding bocor minyak? Cilinder hidraulik adalah komponen relatif penting dalam peralatan hidraulik, bertanggungjawab untuk mengangkat dan menurunkan kerja peralatan. Apabila ada kebocoran minyak dalam silinder hidraulik, semua orang harus menganggapnya serius.

AIX ProvenceDengan cara ini, jambatan naik hidraulik tetap memenuhi keperluan untuk pengendalian kargo dalam terma kekuatan, kestabilan, kestabilan, pembawa muatan, kesehatan, fleksibiliti, efisiensi, dan aspek lain, dan penggunaan kestabilan memberikan keuntungan besar. Kami menyediakan pelbagai kilang jambatan boarding, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur kepada individu dan syarikat di seluruh negara untuk masa yang lama.

Jembatan boarding tetap biasanya digunakan sebagai peralatan pemuatan dan muatan bantuan forklift (shè bè i) ditetapkan di platform. Peralatan ini mampu menyediakan pengendalian bahan logistik dengan cara ini, yang terbuat dari bahan kuasa tinggi; U” Profil baja dirancang untuk peluru. Kekalkan ia untuk masa yang lama tanpa deformasi dalam keadaan muatan tinggi.

Konfigurasi blok brek (untuk menghalang trak bergerak semasa memuatkan dan memuatkan). Maintenance skills for hydraulic boarding bridge components: Timely check whether each component is loose or damaged.


ESPOJembatan boarding tetapKesedaran mengenai pengurusan prosedur operasi



Persekitaran kerja: Kualiti persekitaran kerja juga adalah faktor yang sangat mempengaruhi prestasi produk jambatan papan. Apabila digunakan dalam persekitaran yang kasar, ia merupakan ujian yang berat untuk kualiti jambatan papan papan dan juga perlu mempertimbangkan pemilihan bahan-bahan penghasilan untuk memastikan kualiti produk.

Jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik adalah jenis jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor,ESPOJembatan naik bergerak hidraulik, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek lapisan. Seksyen depan dilengkapi dengan rod a universal berat dan roda trak boleh dipotong yang boleh putar ke kedua- dua ujung. Bila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, yang boleh lengkap pergerakan trak dengan mudah. Tempat untuk memuatkan dan memuatkan barang di laman tanpa memuatkan dan memuatkan saluran atau untuk aktiviti permintaan. Jika tidak ada pembuatan dan pembuatan saluran di laman logistik, sebagai tindakan pembaikan, jambatan papan bimbit sangat sesuai. jambatan papan bimbit sama dengan cerun struktur besi bergerak dan forklift juga boleh memandu secara langsung ke dalam kereta trak untuk operasi pembuatan dan pembuatan seri. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, untuk menyelesaikan muatan dan muatan yang selamat dan cepat barang. Jembatan muatan dan muatan yang tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk menyelesaikan muatan dan muatan yang pantas barang. Fungsi penyesuaian tingginya menggunakan jembatan antara trak dan platform kargo gudang, trak forklift, dll. untuk bergerak dan muatan batch dan muatan barang dalam trak. Dengan hanya satu orang yang bekerja, muatan dan muatan yang pantas barang boleh selesai. Ia memungkinkan perusahaan untuk mengurangkan banyak pekerjaan, meningkatkan kuasa kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Ambil langkah-langkah anti basah untuk mencegah peralatan daripada menjadi basah dalam hari hujan dan salji.

Strategi pakejJembatan penerbangan jenis platform juga dirancang dalam berbagai bentuk struktur menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Ia juga boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu, yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan.

Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan antara garpu dan trak, membuat ia mudah untuk memuatkan dan memuatkan barang. Mainly used for loading and unloading goods in logistics, postal and telecommunications, transportation, electricity, industry and mining, enterprises, etc. Pemindahan forklift boleh cepat masuk dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan. Kendaraan sudah ditempatkan, valve kembalinya dilepaskan, jambatan naik turun, dan piring bibir terletak dengan lancar di belakang kenderaan. Jembatan dan kenderaan telah diatur dengan selamat dengan rantai. Pada titik ini, sistem hidraulik tidak berada di bawah kekuatan dan kelas boleh bermula. Forklift tidak boleh masuk atau keluar barang secara langsung. Selepas selesai tugas, lepaskan rantai tetap tekan kenderaan untuk memanjat jembatan naik, memandu kenderaan, dan tetapkan semula jembatan naik.

Ban: Kekuatan tinggi,ESPOpelayar dock, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.


ESPOJembatan boarding tetapKesedaran mengenai pengurusan prosedur operasi



The service life of hydraulic boarding bridges is also related to the quality of the equipment itself. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. Jika masalah kualiti dan kemalangan berlaku, tetapi juga menunda masa penghantaran, menyebabkan kehilangan langsung atau tidak langsung yang tidak dapat diukur. Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.

Proses aplikasiSokongan hidraulik diantara jambatan kenderaan dan kenderaan (tidak, dan tidak diperlukan), disebabkan ketidakseimbangan hidraulik, langsung mencapai tempat di mana forklift dan kenderaan berat, satu hujung peralatan sama dengan tinggi platform kargo, dan hujung yang lain berada di tepi belakang kargo. Tinggi boleh secara automatik disesuaikan mengikut jenis-jenis kenderaan yang berbeza dan perubahan dalam kargo semasa memuatkan. Jembatan pengangkutan terkandung, seperti yang dikatakan nama, merujuk kepada jembatan pengangkutan terkandung dalam platform operasi memuatkan dan memuatkan. Papan utama jambatan naik yang dipasang adalah aras dengan aras atas platform memuatkan dan membuang. Terintegrasi sepenuhnya ke dalam platform, tanpa memuatkan dan memuatkan operasi, ia tidak akan mempengaruhi tugas lain di platform. Jenis jambatan naik ini adalah peranti bantuan naik yang luas dan relatif cepat. Rancangannya telah ditetapkan sejak bangunan rancangan struktur. Jembatan naik di sisi platform katil dipasang secara langsung di tepi depan platform memuatkan dan memuatkan. Tidak perlu menggali atau menyimpan lubang pada platform memuatkan dan memuatkan, dan struktur bangunan tetap pada dasarnya tidak berubah. Semasa pembangunan, faktor muatan dan muatan tidak dianggap. Jembatan pengangkutan sisi meja kerja adalah penyelesaian yang juga boleh memenuhi keperluan memuatkan dan memuatkan ke kereta trak. Jembatan boarding sebelah katil juga dirancang menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Similarly, it can be adjusted upwards (below the cargo counter) or downwards (below the cargo counter) within a certain range, which can meet the installation and use of most loading and unloading platforms. CLLimbing bimbit digunakan di tempat di mana tiada platform memuatkan dan membuka muatan pada laman atau di mana barang perlu dipindahkan untuk memuatkan dan membuka muatan. Jika tiada platform memuatkan dan memuatkan dalam medan logistik, jembatan naik bimbit adalah salah satu solusi yang sesuai. Jembatan boarding bergerak sama dengan cerun besi bergerak, dan forklift juga boleh langsung memasuki kereta trak untuk operasi muatan dan muatan besar. Pemuatan dan pembuatan barang yang selamat dan cepat boleh dicapai oleh satu orang tanpa perlukan bekalan kuasa.

Masalah saluran mungkin telah kehilangan operasi biasa, dan pegawai perbaikan patut segera memberitahu pegawai perbaikan. Jika ada risiko atau masalah mekanik yang berpotensi,ESPOJembatan penerbangan tetap hidraulik, bekalan kuasa patut dihentikan segera. Bahagian perbaikan patut diperbaiki dan dijelaskan, perlu menutup bekalan kuasa dan mengatur pengawal untuk memasuki bahagian bawah saluran angkat. If necessary, support equipment should be installed to prevent the channel from descending. Bahan-bahan mentah utama yang digunakan oleh kilang kami adalah: sokongan utama: paip besi bentuk istimewa digunakan. Maklumat jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm. Cilinder minyak: Cilinder minyak tahan memakai ketepatan tinggi yang dihasilkan di Jinan. Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

Anti collision block: This device can effectively protect buildings and boarding bridges from damage.

ESPOApabila valv penurunan dibuka dan butang penurunan dibebaskan, guna peluru untuk periksa jika valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa laluan dan buat pengesan kesalahan; Jika terdapat elektrik, membersihkan kesalahan umum valv menurunkan sendiri. Kabur arah elektro-hidraulik valv turun mesti disimpan bersih dan mudah bergerak.

Bagaimana untuk menjaga jambatan boarding?

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.


Hak cipta dan notis:
1. ESPOJembatan boarding tetapKesedaran mengenai pengurusan prosedur operasi yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat ESPOJembatan boarding tetapKesedaran mengenai pengurusan prosedur operasi, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan ESPOJembatan boarding tetapKesedaran mengenai pengurusan prosedur operasi adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian ESPOJembatan boarding tetapKesedaran mengenai pengurusan prosedur operasi mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Berdyanskmengesyorkanberita
BerdyanskBerita terkini