TullamoreJenis bergerak jembatan naik hidraulikLaporan pemeriksaan kualiti

  • masa pelepasan:2024-03-28 21:02:37
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:182
  • Penerangan pantas:

    Tullamore,Semasa turun jambatan naik, semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.U

Kandungan artikel

Semasa turun jambatan naik, semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.

Untuk mencegah pegawai melangkah secara tidak sengaja ke dalam paksi dan menyebabkan kemalangan semasa turun. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan.

TullamoreKerana strukturnya sendiri, ia mempunyai keterangan untuk menyesuaikan tinggi. Secara umum, ia hanya boleh dibesarkan ke +-mm.

Kaedah pemeriksaan alat peralatan instrumen (pemeriksaan dan ujian) menggunakan pelbagai alat untuk mengukur sistem hidraulik, prestasi komponen hidraulik (xì ng né ng), parameter, dengan produk lengkap dan jaminan kualiti.

VawkavyskIa tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan jambatan papan, seperti memeriksa sama ada saluran paip bahan bakar rosak atau bocor minyak, dan sama ada kacang yang menyambung komponen terlepas. Projek profesional termasuk: Fabrik Dengqiao dan perniagaan lain yang berkaitan.

Apabila menggunakan jambatan boarding untuk memuatkan dan memuatkan,TullamoreJembatan boarding forklift bekas, memuatkan dan memuatkan mengikut muatan bernilai, dan jangan terlalu berat. Jika berat berlebihan berlaku, ia akan membuat sistem hidraulik berjuang semasa proses angkat, dan bahkan menyebabkan deformasi tubuh silinder hidraulik, satu- satunya pilihan adalah untuk menggantikannya dengan satu yang baru.

Cilinder minyak dan silinder minyak paksi pengangkutan sering digunakan seperti Mesin Shanghai Niuli. Jika deformasi adalah berat, dan perkara yang baik adalah menggunakan cincin penutup diimport. Pembuat seperti Hengyu, Daewoo, dan Blacksmith adalah semua tanda yang relatif dewasa di China.


TullamoreJenis bergerak jembatan naik hidraulikLaporan pemeriksaan kualiti



Tinggi tinggi: Secara umum, tinggi tinggi tinggi jembatan papan tetap adalah sama, kecuali bagi orang yang mempunyai keperluan istimewa. Untuk memastikan keselamatan, ia biasanya dikekalkan pada tinggi yang sama dengan piawai.

Digunakan untuk kuasa output enjin.

[UNK][UNK]. Muat dan membuang jembatan bimbit: digunakan di tempat tanpa memuatkan dan membuang platform atau di mana memuatkan dan membuang barang bimbit diperlukan. Jika tidak ada platform memuatkan dan memuatkan pada laman logistik, sebagai tindakan pembaikan, jambatan boarding bimbit adalah penyelesaian yang sangat sesuai. jambatan boarding bimbit sama dengan cerun struktur besi bergerak,TullamoreJembatan boarding platform, dan forklift juga boleh memandu secara langsung ke dalam kereta trak untuk operasi muatan dan unloading batch. Apa yang perlu saya lakukan jika silinder hidraulik paksi boarding bocor minyak? Cilinder hidraulik adalah komponen relatif penting dalam peralatan hidraulik, bertanggungjawab untuk mengangkat dan menurunkan kerja peralatan. Apabila ada kebocoran minyak dalam silinder hidraulik semua orang harus menganggapnya serius.

pelaburanApabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.

Hydraulic system mode: hydraulic oil: anti wear hydraulic oil.

Pada permulaan, penting untuk memeriksa dan menyimpan jambatan penerbangan hidraulik tetap sebelum atau selepas penggunaan, dan perhatikan sama ada ia boleh digunakan dengan betul


TullamoreJenis bergerak jembatan naik hidraulikLaporan pemeriksaan kualiti



Jembatan trak besar berfungsi lebih baik sebagai jembatan penerbangan hidraulik antara trak besar dan forklift elektrik semasa memuatkan, memuatkan, pengangkutan, dan pengangkutan. According to classification, it can be simply divided into mobile boarding bridges and fixed boarding bridges. Mobile boarding bridges are also divided into mechanical boarding bridges and hydraulic boarding bridges. Fixed boarding bridges are generally divided into hydraulic boarding bridges, airbag boarding bridges (also known as pneumatic boarding bridges or airbag boarding bridges), simple boarding bridges or mechanical boarding bridges.

Honesty is the foundationSemasa turun jambatan naik, semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.

Jambatan pemuatan dan pembuatan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan pembuatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jambatan dibina antara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung ke trak untuk pemuatan dan pembuatan seri barang, dan boleh mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang dengan hanya satu orang yang bekerja. Perangkat jambatan mengurangi jumlah kerja yang besar untuk perusahaan, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Apabila menggunakan benteng, pastikan permukaan bangku kerja stabil dan tegas,TullamoreJembatan naik hidraulik tetap, dan rantai tetap mesti tetap pada kenderaan. Kelajuan semasa pengangkutan adalah jam.

TullamoreMengapa jembatan naik tetap boleh mengambil tanggungjawab berat dalam banyak peralatan logistik yang memerlukan pengendalian muatan cepat? Mari kita lihat jambatan naik hidraulik yang tetap di sana, yang mengejutkan saya.

Untuk mencegah rusting di jambatan boarding, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi hujan.

The platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Jembatan naik hidraulik bergerak terutama digunakan di stesen, dan tempat lain dengan volum kargo yang tinggi tetapi tidak selesa untuk membuat platform kargo. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.


gudang kilang
BerdyanskMaklumat produk lain
  • WuerdenPlatform angkat hidraulik diletak silinderManual dan kaedah pemasangan

    WuerdenPlatform angkat hidraulik diletak silinderManual dan kaedah pemasangan

  • WuerdenTruck boarding bridgeTransformasi pasaran yang indah ke arah pemandangan baru

    WuerdenTruck boarding bridgeTransformasi pasaran yang indah ke arah pemandangan baru

  • NeussJembatan boarding forklift bekasApakah peranti industri

    NeussJembatan boarding forklift bekasApakah peranti industri

  • NeussPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriAnalisis prestasi biasa

    NeussPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriAnalisis prestasi biasa

  • NeussLif duduk rumah.Jualan harga

    NeussLif duduk rumah.Jualan harga

  • KushtiaScb13-1250kva dry type transformerPersoalan survival adalah

    KushtiaScb13-1250kva dry type transformerPersoalan survival adalah

  • PerancisPlatform angkat hidraulik diletak silinderPenyelenggaraan

    PerancisPlatform angkat hidraulik diletak silinderPenyelenggaraan

  • PerancisVehicle boarding bridgeKaedah anti karat

    PerancisVehicle boarding bridgeKaedah anti karat

  • segera:Peringatan: Maklumat TullamoreJenis bergerak jembatan naik hidraulikLaporan pemeriksaan kualiti memberi anda TullamoreJenis bergerak jembatan naik hidraulikLaporan pemeriksaan kualiti oleh syarikat kami, perkhidmatan TullamoreJenis bergerak jembatan naik hidraulikLaporan pemeriksaan kualiti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TullamoreJenis bergerak jembatan naik hidraulikLaporan pemeriksaan kualiti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TullamoreJenis bergerak jembatan naik hidraulikLaporan pemeriksaan kualiti. TullamoreJenis bergerak jembatan naik hidraulikLaporan pemeriksaan kualiti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TullamoreJenis bergerak jembatan naik hidraulikLaporan pemeriksaan kualiti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!