TiheiJembatan naik bimbit ForkliftKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan

  • masa pelepasan:2024-03-28 17:37:18
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:206
  • Penerangan pantas:

    Tihei,Fungsi: Memuatkan yang sesuai, dan biaya penyelamatan yang rendah. Tersesuai untuk pelbagai kenderaan pada memuatkan dan

Kandungan artikel

Fungsi: Memuatkan yang sesuai, dan biaya penyelamatan yang rendah. Tersesuai untuk pelbagai kenderaan pada memuatkan dan memuatkan laman dan tempat dengan lalu lintas relatif sibuk. Memuatkan dan membuka platforms, platforms mengangkat, dan membuka platforms: peranti anti slip: Peranti ini diseweldi dari plat besi, yang dapat mencapai fungsi anti slip secara efektif dan selamat dan dipercayai. Pelbagai kualifikasi sah untuk memasuki kilang jembatan. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Pada permulaan, penting untuk memeriksa dan menyimpan jambatan penerbangan hidraulik tetap sebelum atau selepas penggunaan, dan perhatikan sama ada ia boleh digunakan dengan betul

TiheiIa dipahami bahawa jambatan pengangkutan cair bergerak adalah peralatan bantuan khusus untuk memuatkan dan memuatkan kargo yang digunakan dalam sambungan dengan forklift. Jembatan pembuatan dan pembuatan cair bergerak adalah peralatan bantuan khusus yang digunakan bersama dengan forklift untuk pembuatan dan pembuatan kargo. Dengan menggunakan kuasa hidraulik buatan, penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luar. Panjang yang boleh disesuaikan rantai kabel digunakan untuk menyambung kenderaan, yang tidak memerlukan inflasi. Ia kuat dan kekal bergabung dengan pads brek untuk memastikan operasi yang selamat.

Anti collision block: This device can effectively protect buildings and boarding bridges from damage.

PindigaMenurut penemuan maklumat,TiheiJembatan penerbangan tetap hidraulik, berbagai kaedah analisis digunakan untuk mengenalpasti komposisi dan graviti khusus pollutant dalam minyak, yang boleh diagnosis kesalahan dan darjah pencemaran minyak hidraulik dalam sistem hidraulik paksi tetap. Pemotong kawalan kereta yang diletak meningkatkan kualiti pemotong, menyimpan kerja, meningkatkan efisiensi kerja, dan mempunyai kadar kali lebih tinggi daripada pemotong manual, dermaga, gudang kilang, dan tempat lain dengan volum kargo yang tinggi tetapi tidak selesa untuk membuat platform kargo. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.

Apabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.


TiheiJembatan naik bimbit ForkliftKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan



Kawasan: undang-undang ini digunakan untuk naik dan menyimpan jambatan kenderaan ..

Tekan tangan angkat untuk mengangkat jambatan papan atas bawah kereta. Apabila kenderaan ditempatkan, lepaskan valv kembali,Tihei10 ton jambatan naik bimbit, turunkan jambatan papan dan meliputi piala bibir dengan lancar ke belakang kenderaan. Amankan jambatan papan dan kenderaan dengan rantai. Pada titik ini sistem hidraulik tidak berada di bawah kekuatan dan boleh mula bekerja. Selepas kerja rumah selesai, lepaskan rantai tetap, tekan tangan untuk mengangkat jambatan papan, memandu kenderaan pergi, dan tetapkan semula jambatan papan. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gerakkan ke dalam kenderaan.

Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis kilang jambatan boarding dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan beroperasi dengan integriti. Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Mengadopsi komponen penyegelan yang diimport untuk memastikan prestasi penyegelan yang baik bagi sistem hidraulik; Adopting imported integrated modular hydraulic station with good sealing performance and long service life; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Ada tongkat sokongan yang memastikan keselamatan pegawai penyelamatan masuk ke dalam jambatan naik untuk penyelamatan.

sumberSaya harap selepas membaca artikel ini, semua orang boleh mempunyai pemahaman sederhana tentang jambatan boarding tetap. Jembatan pengangkutan tetap direka untuk memenuhi keperluan tempat dan persekitaran istimewa, dan jenis peralatan ini milik keperluan tersendiri, memerlukan produksi dan penghasilan terpisah, spesifikasi pemasangan, dan saiz

[UNK][UNK]. Muat dan membuang jembatan bimbit: digunakan di tempat tanpa memuatkan dan membuang platform atau di mana memuatkan dan membuang barang bimbit diperlukan. Jika tidak ada platform memuatkan dan memuatkan pada laman logistik, sebagai tindakan pembaikan, jambatan boarding bimbit adalah penyelesaian yang sangat sesuai. jambatan boarding bimbit sama dengan cerun struktur besi bergerak, dan forklift juga boleh memandu secara langsung ke dalam kereta trak untuk operasi muatan dan unloading batch. Apa yang perlu saya lakukan jika silinder hidraulik paksi boarding bocor minyak? Cilinder hidraulik adalah komponen relatif penting dalam peralatan hidraulik, bertanggungjawab untuk mengangkat dan menurunkan kerja peralatan. Apabila ada kebocoran minyak dalam silinder hidraulik, semua orang harus menganggapnya serius.

Hydraulic system mode: hydraulic oil: anti wear hydraulic oil.


TiheiJembatan naik bimbit ForkliftKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan



Rancangannya biasanya dijandardizasi sepenuhnya sejak rancangan struktur bangunan.

Produsi keselamatanLepaskan butang permulaan, jambatan penerbangan tetap akan turun secara automatik, dan papan sirkuit akan ditempatkan di belakang trak. Selepas selesai langkah di atas, ia boleh dimuatkan dan dimuatkan.

Main technical indicators: Large dynamic load: T Large static load: T Large width: M Large length: M Electric hydraulic imported from France assembled mobile hydraulic boarding bridge is widely used in cargo platforms and mobile loading and unloading places without loading and unloading equipment, and is a cargo auxiliary equipment used in conjunction with forklifts. Dengan bantuan peralatan ini,TiheiAngkat jambatan naik bimbit hidraulik, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta untuk operasi muatan dan muatan batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Ia tidak hanya boleh mengurangkan intensiti kerja anda, tetapi juga menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat aliran bahan-bahan, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Anti collision block: This device can effectively protect buildings and boarding bridges from damage.

TiheiPeranti slip peranti pembuatan, pembuatan, dan pengendalian peralatan mesin bantuan yang digunakan dalam set fasilitas: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai. Ia adalah kilang pengangkutan jambatan jangka panjang. Selamat datang untuk bertanya

Apabila menurunkan, lepaskan butang valv balik (putar ke arah jarum), dan bengkok akan menurunkan beratnya sendiri.

Jembatan penerbangan hidraulik boleh mengurangi biaya ekonomi dan komponen sehingga tertentu. Dalam proses melaksanakan peralatan mekanik, kesalahan biasa yang tidak dijangka kadang-kadang boleh berlaku, yang mungkin menyebabkan kemalangan keselamatan. Sebenarnya, peranti-peranti tersebut juga akan dilengkapi dengan perlindungan keselamatan tertentu.


BerdyanskMaklumat produk lain
  • DublinPlatform angkat hidraulik diriSebab mengapa semakin sukar selekoh

    DublinPlatform angkat hidraulik diriSebab mengapa semakin sukar selekoh

  • DublinVehicle mounted boarding bridgeInovasi teknologi

    DublinVehicle mounted boarding bridgeInovasi teknologi

  • WeertJembatan boarding mudahTemplat rancangan perniagaan

    WeertJembatan boarding mudahTemplat rancangan perniagaan

  • WeertPlatform penangkapan jenis gunting bergerakKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan

    WeertPlatform penangkapan jenis gunting bergerakKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan

  • WeertLif liga aluminium yang bergerak sendiriIa digunakan terutamanya untuk apa

    WeertLif liga aluminium yang bergerak sendiriIa digunakan terutamanya untuk apa

  • SirajganjSemasa nilai pengubah distribusiTekanan kritikal industri

    SirajganjSemasa nilai pengubah distribusiTekanan kritikal industri

  • IseronPlatform angkat hidraulik dua tonTeknologi penyimpanan

    IseronPlatform angkat hidraulik dua tonTeknologi penyimpanan

  • IseronAngkat dan mendarat jambatanKestabilan dalam reka bentuk struktur

    IseronAngkat dan mendarat jambatanKestabilan dalam reka bentuk struktur

  • segera:Peringatan: Maklumat TiheiJembatan naik bimbit ForkliftKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan memberi anda TiheiJembatan naik bimbit ForkliftKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan oleh syarikat kami, perkhidmatan TiheiJembatan naik bimbit ForkliftKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TiheiJembatan naik bimbit ForkliftKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TiheiJembatan naik bimbit ForkliftKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan. TiheiJembatan naik bimbit ForkliftKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TiheiJembatan naik bimbit ForkliftKegagalan penyebab analisis dan langkah penambahbaikan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!